Saturday, June 13, 2009

About C j N C r

R adalah bf ku yg pertama c jebat adalah bf ku kedua eh mcm playgirl kan hehehehehe :P btw aku memang sayang drg but mostly i sayang c jebatlah nowwww aku feel alone pasal aku melepaskan kedua2nya malas i fikirkan they many different yg i perhatikan selama ani lahh

R ialah memang ignore aku when i pm ia mcm2 alasan ia bz lah hmm ia inda mau layan me its ok i faham because ia inda mau hurting twice but cuba u fikirkan apa u anggap me selama ani?? U biarkn me seorang diri?? if u ada masalah ada u share with me sebagai ur gf??? hmm mcm seolah aku kana pinggirkan but when i saw ur pic u are so hensom mcm my x admire dulu d smpw but ialah noww aku tawar hati because u hensom kan me ni apa mcm langit n bumi,Dulu i cried over u many times mcm i gila2kan u but i sadar seolah2 u mempermainkan me n memperbodohkan me ITS TRUE kahh banar kah tohhh ialah mun sekadar di irc kann memangggg mcm atoo husss i doakan u bahagia ma urg lain lah ,U know walaupun u cant talk y u dont give me ur hp no?? y sadangkan aku amat merindui u n then aku tunggu u online irc mcm c paloi rasanya hussssss apakah aku di hatimuuu?? apakah engkau mencintaiku? kau sayang aku tapi apa kau anggap aku selama ani????? Adakah aku ani mcm sampahhhh buat muu kau buang lalu kau kutip aku ani ada perasaan u have feeling also but kenapa u buat i canii??kenapaaaa husssss

C j i really love him ketika i sedih ia tolong aku but masalahnya ia ni hmm mengikut mendengar ckp urg but ialah he doesnt trust me at all but now ia mcm benci aku so oklah kalau ia benci pun its ok memang aku egois memang aku mcm ani nada urg suruh aku berubah yg ku berubah pasal mengumpat so ok aku turutkan yg lain i am stilll because u are not my bf again but i really miss u but maybe kitani nada jodohlah maybeeeee i doakan u semoga u bahagia with her aminnn

No comments: