Wednesday, February 11, 2009

Seandainyaa....

seandainya mimpi itu ternyata dlm hidupku ku akan membahagiakan dia tapi kalau tak saya paksa pasrah dlm keadaan, andai kata cinta itu lahir dari hatinya yg jujur,yg ikhlas,yg menyayangi saya dan anak saya saya terima seadanya,tetapi kalau dia berubah hatinya aku paksa redha apa keadaannya,andai kata dia setia saya akan setia bersamanya hingga ke akhir hayat tapii kalau dia curang terhadap saya,saya doakan dia bahagiaa bersama teman hidupnya,ya allah tolonglah aku mencari cinta yg sejati yg saya inginkann,sebagai hamba mu ku pasrah n ku berserah kepadamu amin ya rabbal al aminn :~) i really love u but aku takut utk jatuh cinta lagi aku takut sakiti lagi aku takut utk semuanyaa aku takut kehilangan mu sebagaimana me kehilangan seseorang yg aku cintaii tapi andai kata kau buktikan kepadaku satu saat nanti insyallah aku akan terima u sepenuh hati ku seikhlas hati ku dan seluruh jiwa ragaku ini dan seluruh cinta ini me serahkan padamu aku dah sangall cinta penuh kepuraan penuh hawa nafsu penuh harta benda penuh ambil kesempatann n penuh bertutur manis, aku mahu cinta itu seikhlas sanubari mu cinta itu lahir dari hati mu tapi hmm aku tak mengharap sangat pdamuu,ya allah tolong lah aku dlm kekeliruan ini ,andai kata aku sakit hatimu aku minta maaf bnyk2 n meragui dirimu aku minta maaf bnyk2 kerana aku dah bnyk alami percintaan ini bnyk pengalaman ku saat ku pahit ku bersusah payah hadapi seorang diri tanpa teman hanya family ku saja support me dari belakang,seandainyaa engkau berpura2 mencintai saya hmm aku pasrah dan aku sadar sapalah diri ini.siapalah dirimu tunjukkan lah dirimu dah dua hari dah aku mimpikan mu tapi aku tak mengharap sangat utk bercinta sama mu,i am no body perfect in this world,seandainyaa aku terlalu mencintaimu jgn lah kau hancurkan hati ini dan sakitkan hatiku,seandainya kau bertutur manis mulutmu aku pasrah n thankss kerana utk persingahan hatiku buat sementara n selamanyaa n engkaulah urg yg kedua dlm hidupku n hmm seandainya aku nada di dunia ani i hope u baca but this is my tulus hatiku n ternyata not pura2 but ntahlah bila ia baca i dont comment but i hope he read it

No comments: