Wednesday, August 19, 2009

luahan rasa

Aku dlm serba salah lah aku mencintai dua urg sekaligus ntahlah aku sakit kepala masa ani, sedangkan yg seorang yg ku idamkan nda melakat hati ku tapi ntahlah tiba2 ja aku windukan drg dua tapi aku ntahlah serba salah sapakah aku harus milih tapi jodoh di tangan tuhan.... ya allah apa lah aku harus buat tapi aku sayangkan seseorang yg tiada dlm wujud d dunia ani butt ia nada aku
menyesal :( i need u nowww but u nada dpn mata ku kenapa ya allah kenapa aku terlambat memiliki kdia sedangkan dia serasi bersama ku aku bahagia dgn dia :~) perangai sama cita rasa sama if aku hadapi masalah ia tah yg ku luahkan tapi sekarang hanya ku pendamkan hati i wish he is here n if ia ada alangkah bahagia hidupku sama ia but tuhan sayangkan kdia aku hanya pasrah saja i love him aku windukan kenangan ku sama ia aku windukan pelukan kdia he is protect me alot ketika aku kesusahan kdia tah menolong aku ntahlah rasanya aku nada penganti aku lemah aku lemah tanpa mu shahrulizam i miss u alotttt betapa u nada aku rasa sepi aku rasa windu tapi............ tuhan sangat sayangkan u :( al fatihah buat him sengsara krg almost tyme aku cried for him but ialah aku sayangkan ia banar if ada kembar akan aku tebuskan salah ku terhadap ia but mustahil lah selama ani aku cari pun nada d dunia payah sekali lah cari penganti

Then two guys yg aku kenali bukan mcm u ntahlah drg ambil kesempatan saja i know aku ani sapa but ntahlah bukan ato aku mauu aku mau mcm u menghargai diri ku ikhlas mencintai ku tapi drg seolah2 mcm kepura2an ntahlah aku inda tahu jam... if aku ada sisi u akan ku luahkan tapi engkau nada biarlah aku tulis blog ani utk drg baca if aku nada :)

Then my parents inda suka yg bertatu aku pun inda suka but i give him advice but kdia mcm muncung what i nasihat nada ia mau masuk kepala degil mcm u jam but ia beza u beza jam kadang2 aku rasa tanya hati ku betul kah aku ani mau jadi isterinya sedangkan aku alum siap sedia utk kahwin lagipun banar kah ia banar2kan aku sadangkan ia mcm inda guna anak ku ntahlah jam kalau ia gunakan aku aku undur diri tapi asalkan ku tanya adakah ia guna anak ku katanya au tapi if i call him aku bawa anak ku ia jawap ish amah mana? ntahlah jam aku runsing aku ani ada anak jam anak satu2 dlm dunia ku yg aku paling sayang tapi ntahlah jam apa yg aku harus buatkan

Then the other guys terlampau berharap ia mcm u jam suka buat lawak i miss it utk melupakan aku windu ceta2 lawak hehehe tapi ia beza u beza sadangkan ia ni suka ambil kesempatan but lucky ia ni baik hati plg so far 2 kali ku jumpa ia,ia ok tapi hati ku berbelah bagi sapakah aku harus pilih sedangkan two guys ani beza dlm latar belakang u know what jam.. yg c a ani seorang peminum mcm u jam but u inda teruk tapi ia ni ntahlah jam ia g panas baran tapi ia said ia penyayang,penyanyang kah kdia ntahlah jam if i bandingkan u sma kdia aku harus pilih u lagipun u penyanyang kan hehehee i miss it ia cetakan lagi ia ni taken drugs mcm u jua tapi ia buang tapi aku takut jam mcm seseorang yg dulu yg u selamatkan me ah but ntahlah jam aku tawakal ja dlm hati ku andai kau tahu memang aku salah pilihan 2 then yg ke b ani pun jua bekas drugs bekas peminum jua tapi ia ni insaf plg hehehehee n then u know what jam msa ia harijadi aku bagi ia hadiah then aku majal suruh ia bagi hadiah jua tapi mm paksa lah jam aku takut seolah2 ia inda ikhlas bagi hadiah ato ntahlah jam ia dua kali bawa anaknya tapi aku malas kan bawa heehehehe bkn apa aku alum siap sedia sepenuhnya ntahlah jam aku takut semuanyaa u know kan jam aku takut semua berlaku d hadapan ku jam... then ntahlah aku inda tahu apa lagi dlm hidupku,aku harus tabah saja lah,n now i miss u alot :) n my heart is still in u alangkah indahnya kau ada kembar n sama perangai but ntah mcm nda jua putus asa saja ku

No comments: