Sunday, May 24, 2009

sempat memiliki

Lirik Lagu Yovie & Nuno - Sempat Memiliki

Mengapa Kita Bertemu

Bila Akhirnya Dipisahkan

Mengapa Kita Berjumpa

Tapi Akhirnya Di Jauhkan

Kau Bilang Hatimu Aku

Nyatanya Bukan Untuk Aku

***

Bintang Di Langit Nan Indah

Dimanakah Cinta Yg Dulu

Masihkah Aku Disana

Di Relung Hati Dan Mimpimu

Andaikan Engkau Disini

Andaikan Tetap Denganku

Reff :

Aku Hancur Ku Terluka

Namun Engkaulah Nafasku

Kau Cintaku Meski Aku

Bukan Di Benakmu Lagi

Dan Kuberuntung

Sempat Memilikimu...

Back To ***

Engkau Mengatakan

Merindukan Diriku Lagi

Ingin Ku Sampaikan

Ku Tak Hanya Sekedar Itu...

Wouwoo..Wouowwoo....

powered by lirik lagu indonesia

kisah ini aku mencintai si a tetapi hmm ia mcm ignore aku saja baru2 ani aku seen kdia selalu aku tunggu ia online setiap masa sampai i sempat berkenalan ma c b then aku memang akui aku memang sayang sama c b but kemudian terputus d tengah jalan now i sama si a
but ia hmm tak hargai diriku hmm mcm kana ignore ialah memang salah ku semua ani semua silap ku tapi aku tertanya2 si a ke mana ia menghilang selama ani y didnt he msg me up walaupun ia tak sempurna lyke i care tapi ntahlah dgn alasan ia bz but adakah ia pentingkan diri ku or pentingkan dirinya dgn kawan2 or he is have gf but lyke i said thankss memiliki kamu tuk sementara not kekealan i hope kamu dua dpt yg lebih baik daripada aku aminn :) this is kenangan ku about kamu dua tapi biarlah aku tahu sendiri biarlah aku tempuhii biarlah semua ini just miss u alot both but biarlah aku semua mengalah dlm hal ani ialah utk kebaikan kamu dua n my self thankssss for hargai cintai meeeeeeee

Yovie & Nuno - The Special One - 11 - Sempat Memiliki.mp3

No comments: