Sunday, November 20, 2011

cerita ku seram d bln ramdhan baru ani

salam selamat menyubuh,pertama kali aku buat kisah seram ku percaya atau inda terplg dan ianya mengalami diriku dan kalimah bismillah aku bercerita, pertama kali aku tinggal d flat kawasan kb maaf terpaksa d rahsiakan d mana dan pada msa minggu lpas aku dngar bunyi semacam dlm pkl 8 sampai 11.30 tanpa henti dan selepas sahur ada jua bunyi ato, apakah bunyi semacam ato?aku dngar ada urg usung meja usung kerusi iatah 2 bunyinya kadang2 bunyi mcm pasu bunga pacah iatah kan ijap bh tapi hatiku berkata mungkin drg semangat kan beraya cuma curiga sikit kenapa tiada henti bunyi semacam ato?dan d manakah ku mendngar ato? D tingkat 3 flat kami berisi plg cuma iatah drg lupa guris tambah g mun ada urg hasad dngki 2 tapi kan memang syaitan ato kana kunci yg ku dngar apa tah 2? Tanya hati diri sendiri kuatkan iman ketika membaca cerita ku ini hehe inda plg seram bnar cuma bunyinya yg menyeramkan

No comments: