Sunday, November 20, 2011

mengapa cinta Allah

Cintaku hanyalah padamu,

Sejak dari pertamaku memandangmu,

Cintaku tak pernah hilang, dan sentiasa terus membunga dalam diri ini.

Aku tahu kadang-kadang cintaku diragui….

Aku fahami itu, namun cintaku hanya untuk padamu

Dalam jiwa ini hanya cintaku padamu,khas hanya untukmu

Walaupun nafasku ini akan terhenti kelak pasti cintaku hanya untukmu..

Demi kerana Cintaku padamu setiap waktu yang ada akan aku luangkan untukmu, kerna Dikau Maha suci Allah, Maha mengawasi, Maha Melihat lagi Maha Mendengar, Maha Mulia lagi Maha Bijaksana,



Walau dimana saja aku berada aku tahu Dikau memerhatikan aku,
Kerana Dikau senantiasa memerhatikan makhlukmu, dan Dikau Maha Pemberi kurniaan Rahmatmu pada siapa saja yang Dikau mahu, kerna dikau Maha Pemurah dan Maha Memenuhi segala keperluan makhlukmu



Keranamu Ya Rabb, cukuplah bagiku hanya adanya MU Ya Allah. Aku memperhambakan diriku hanya untukmu Ya Allah, ya Rahman ya Rahim.

Amin.. Insyallah..

No comments: