Friday, July 8, 2011

7 tanda anda wanita bertuah

1 Dia sanggup menunggu

Sekali pun sudah jauh malam tetapi anda masih ada di pejabat lagi.Kerja yg masih banyak membuatkan anda tidak betah tangan menyiapkannya.Namun si jejaka idaman masih setia menanti bagi memastikan keselematan anda terjamin.Ini kerana dia bimbangkan keselamatan anda.Dia mahu anda selamat pulang ke rumah

2.Dia tunjukkan tanda badan di tubuhnya

Membuka satu rahsia dalam hidup sebenarnya bukan mudah kalau seseorang itu tidak istimewa d hatinya.Jarang ada lelaki yang mahu menunjukkan tanda2 lahir yg sebelum ini tersembunyi di sebalik pakaiannya.Justeru itu,kalau si dia sudah membuka rahsia peribadinya,ia bermakna anda amat berniliai d hatinya.

3.Brkongsi Rahsia peribadi

Sama seperti tanda peribadi di tubuh berkongi cerita rahsia juga satu dari tanda,anda sangat istimewa d hatinya.Bila di sudah bercerita bermakna,dia sangat mempercayai anda dan mahu menjadikan anda suri dalam hidupnya.Lelaki biasanya agak ego namun apabila mereka sudah membuka rahsia diri,ia memberi makna dia mahu berkongsi segalanya dgn anda.

4.Dia menjadikan anda tmpat rujukan

Sebenarnya bukan mudah utk lelaki berkongsi segala2nya atau menjadikan wanita tempat utk mereka bersandar berpaut dan sebagainya.Lelaki biasanya lebih senang bercerita dgn kaum sejenis mereka.Tetapi bila sudah menjadikan tempat rujukan bermakna anda sangat istimewa.

5.Dia membuat lirikan mata.

Setiap kali anda berbual dengannya.Lirikan matanya seperti memberikan satu tanda,dia seperti menyenangi anda.Dia akan memberikan sepenuh tumpuan terhadap apa yang anda ceritakan.Malah kalau blh dia mahu kelihatan seperti lelaki yg sangat romantis d mata anda.

6.Dia menghargai

Terasa diri di hargai! jarang sekali,wujud perasan sebegini dalam hati setiap org perasaan sebegini dalam hati setiap org kerana walaupun anda ramai kawan tetapi belum tentu ada yg sanggup berbuat utk anda dgn sesungguh hatinya malah dia sanggup berkorban apa saja utk anda.Bila dia begitu menghargai anda,bermakna anda sangat bermakna di hatinya.

7.Dia belikan anda minuman

Memang anda sangat istimewa di hatinya kalau dia sering mengambil berat tentang diri anda.Ini termasuklah soal makan minum anda setiap hari.Kalau dia sudah mengambil berat soal ini,bermakna anda begitu istimewa d hatinya.

Setiap pagi,anda saja nasi lemak dan kopi o yg sudah terhidang d meja anda.Jika ini terjadi bermakna,andalah gadis idaman dirinya.

No comments: