Friday, July 8, 2011

sebelum me mau mata tdur tadi ku berpikir n refresh my memory perkara kenyataan bkn drama uh :)

Masa dulu zaman ku kanak2 dulu masa ku hancing uh biasalah spend tyme with my family well hmm msa ato seingat me lah maybe belaku arah hua ho manggis lama yg ada jamabatan jalan kaki kawasan sanalah if me inda silap lah uh hahahahaha baru jua ku ingat ni hahahahahahaha n then apa nahh kami sekeluarga makan2 d salah sebuah tmpat restaurant maybe ada bowling lah tyme ato dulu n then biasalah kan sekali sekala hangout sana kami kuat shopping jua tyme ato jua tiba2 kami sekeluarga ternampak 4 urg remajalah dua urg lelaki dua urg perempuan biasalah masing2 punya pasangan tapi kan aku bagi nama samaran saja pasal aku inda ingat nama durg ani hahahahahahaha pacah aku uh seorang namanya rizal seorang lagi namanya ayu seorang lagi namanya mizan seorang lagi namanya fauziah

C rizal sama c fauziah ani bercouple n then c mizan ani kawan c fauziah n then c ayu ani skandal c rizal so biasalah adat remaja kan masa dulu berkelahi biasalah sampai terdengar oleh my family ani uh apa lagi drg punya dialong aku ingat plg masih huuhhuhu mun inda silap lah ah biasa kan aku dulu2 suka bah tengok drama tapi ani drama free realiti hidup ku dpn mata ku sama family ku dialognya mcm ani

Fauziah:Zal kau anggap aku ani apa kann(dgn penuh emosi)
Rizal:Aku anggap kau girlfriend ku plg tapi masalah kau berubah udahh
tiba2 ayu nyampuk:Yg aku ani zal apa anggap aku uh
Rizal:Aku anggap kau jadi skandal ku
Ayu:Oh selama ani kau anggap aku skandal mu lah sial jua uh tapi kenapa kau mempertemukan kami ani
Rizal:Utk menyelesaikan masalah awh
Fauziah n Ayu:WHAT?? menyelesaikan masalah berdepanan dgn cara cani

Me biasalah apa lagi berkedip2 mata lahh biasalah aku dulu2 mana tahu jua apa erti cinta biasa hancing masih hahahahahahahahha my mom lagi bising tyme ato apa nya" nahh iatah toh zaman remaja kan kan ani jadinya inda drg tahu malu kah yg drg ani kana tonton oleh urg ramai sini uh" then apa lagi berkelahilah drg ato c rizal sama ayu kirakan hebatlah tyme ato lah sampai apa nah sampai kana tampar sampai kana simbah lah pakai air ish2 abis basah kuyup baju c rizal itu lalu kan lalu kan C fauziah ani melarikan diri sampai ke jambatan atolah jejantas kaki uh n then apa nah c rizal pun membubut gfnya n then tyme ato kami kan abis makan kan abis balik dah toh tapi kan paksa jua ku toh meliat drama seterusnya so tyme2 ato aku kan masuk kereta sama family uh biasalah kedengaran dude suara lelaki toh arah c bini2 toh kalah awh sound tyme

Rizal:Fauziah aku masih cintakan kau(tyme ani ia pegang bahu c fauziah)
Fauziah:Aku benci liat mua mu meluat ku bah meluat faham kau faham(Tyme ani ia menangis)
Rizal terdiam tak terkata
Fauziah:Kenapa kau diam uh kau yg punya salah semuanya kan so tanggung lah sendiri kesalahan mu ato lepaskan aku kembalilah skandal mu uh
Rizal:Aku inda mau aku masih sayangkan kau bah
Fauziah:Dasar lelaki inda tahu malu lepaskan aku lepaskan aku bah jgn tah lagi kan merayu go ahead with ur skandal bah ehh..

Lalu c rizal pun lepaskan so bini2 ato pun pergi berlari lah jauh daripadanya n then apa nah berlaku arah skandalnya toh skandalnya toh biasalah kan ia meluahkan tmpat c mizan so ia nangis dpn c mizan so mizan pun layan lah kan biasalah advantage toh advantage ada hikmah toh sebaliknya sekali c rizal berbalik tmpat restaurant ato kan ia ternampak c mizan uh sama c ayu biasalah mua c rizal cana hampalah toh kan kan iatah menyesal kemudian hari tak berguna

Dalam kereta sudah ni kami uh dalam perjalanan otw balik aku kana ceramah uh biasalah
Apa nah kata mama nah iatah toh nah mun kan bercinta setia pada satu jgn kan merumitkan keadaan pakaian ato jgn saja ala2 kadar i mean biasa inda cukup kain awh hahahahaha mun terasa sorry le aku terpaksa jua mendengar ceramah mama me tyme ato kirakan hebatlah awh hebat paling hebat tyme ato kata mama lagi iatah toh nah mata ato lain kali kasik clorokx kasik bleach kasik lagi yg omoh ato jgn saja terkabur mata ato d mana berlian d mana permata d mana kaca d mana palsu d mana kebenaran ingat toh dijah ingat toh mun kan skandal toh rasa2 kan skandal jgn tah kan bercinta jgn kan memainkan perasaan urg lain inda baik uh nanti ada karma jua balasan ato uh aiyoyoyoy aku pun masa ato hancing uh manalah me tahu2 bab2 cinta ani dalam hati me lah berkata hahahahahaha ntahlah kalau kamu cana kah ah menghadapi situasi cato uh renungan bersama bah kan tdur ku dulu enjoy this story terfikir ku uh story ku my life story drama free no ticket ....

No comments: