Wednesday, July 6, 2011

cerita berantai bila bah abisnya nii :/

Boss menelefon Secretarynya: "Kita akan outstation selama seminggu. Jadi, tolong aturkan segalanya."

Secretary menelefon Suaminya: "Honey, I akan pergi outstation selama seminggu dengan boss I. Honey pandai-pandai jaga diri ye?"

Suami menelefon Buah Hatinya: "Baby, isteri I akan pergi outstation selama seminggu. Jadi, mari kita habiskan masa bersama-sama."

Buah Hati menelefon Murid Tuisyennya: "Cikgu ada hal selama seminggu. Jadi, kamu tak perlu datang untuk tuisyen."

Murid Tuisyen menelefon Atuknya: "Atuk, untuk seminggu ni saya tak ada klas tuisyen sebab cikgu saya ada hal. Mari kita habiskan masa bersama-sama."

Atuk (Boss) menelefon Secretary: "Minggu ini saya nak habiskan masa dengan cucu saya. Jadi, tolong batalkan outstation tu."

Secretary menelefon Suaminya: "Honey, I tak jadi pergi outstation. Boss dah batalkan."

Suami menelefon Buah Hatinya: "Baby, kita tak dapat nak habiskan masa bersama-sama untuk seminggu sebab isteri I dah batalkan outstation dia."

Buah Hati menelefon Murid Tuisyennya: "Minggu ini kelas tuisyen macam biasa."

Murid Tuisyen menelefon Atuknya: "Atuk, cikgu cakap minggu ni kena pergi kelas tuisyen. Maaf, saya tak boleh temankan atuk."

Atuk (Boss) menelefon Secretarynya: "Jangan risau, minggu ni kita pergi outstation. Uruskan semuanya."

No comments: