Monday, July 4, 2011

jawapan ku lol hahaha kes buang mental n luahan hati hahahaahahah

What If Your Ex Ask this..?

You have to answer the survey with an honest heart.
An honest heart will give you good luck for the entire year.
You may imagine of one people or maybe some people not only one.
Answer it, "What if your ex says" referring to you!!!

1. Why did you let me go?
--kau jua dulu let me go ani kenapa tia kau kan go back sama aku lol

2. I still love you.
-- u still love me yuck pergilahhh....kau toh casanovaaaaa

3. When did we last talk?
-- mana ada last talk u msg me saja arah facebook lol kau minta putus ahh loll

4. Will you go out with me?
-- malasss berlambak ni ada urg tunggu aku kan date sama aku ahhh.....

6. I cannot keep my promise to you.
--sapa jua kan promise ani buang msa saja promise mu toh inda guna pakai janji d tinggalkan janji,janji melayu okkkk.....

7. My friends say we don't look good together..
--lantaklah kau d sana makan tah asutan toh drg ahh buat fitnah,kau tahu berfitnah ani hukumnya apakann...cuba dehh

8. You have changed.
--sadang pantai berubah apa tah lagi kan manusia kan stay saja perangai ku mcm dulu lolll

9. Can we get back together?
--Buang msa saja kitani go back lantaklah kau sana mana gf mu ah setia menanti kehadiran muu

10. Oh, I know what this is all about. You found someone else.
-- kalau aku found someone else kenapakannn inda jua salah kan bkn ku kacau kau lagi lol ada ku kisah kah tentang dirimu ani bz body banar eh inda lagi bknnnn.....

11. Don't you realize? You were the one who hurt me!
--sapa hurt sapa ni cuba tah aku sayang kan kau berabis tapi kau cana,kau buangkan aku mcm sampah kann inda kau realize kah aku ani mcm anak patung mu control sana control sini tapi hakitkatnya kau pun sama juaa 2x5 ...

12. how can u forget our memories??
--memang plg hakitkatnya aku inda lupa memori kitani bersama tapi hakitkatnya kau hancur hati ku perasaan ku bah udah tah banyak jua kan kau question diri ku aniii anglahh

13. I will always love you.
-- love? apa itu love? love is equal to be hurt u knoww hurttt fahamkahh hurt mun inda hargaii jgn tah panggil i will always love u lol

14. Would you die for our love?
-- malas ku ingau kau die tah sendiri lagi bagus kan.......

15. You jump, i jump..remember?
-- malas ku kan ingat bah kalau kau kan jump..jump tah awal ani kau aga banguan klcc aton then aku liat saja...

16. Kiss me to break the curse if i sleep for a hundred years.
-- malas ku kan kiss2 buang msa saja bahh ehh..baik ku kiss yg sepatutnya berada di sisi ku anii

17. Whats the different between me and Him/Her.
-- its nothing special about u n him maybe he is better than u tapi hakikatnya aku malas kan bercinta sangal ku sangalll....

18. I saw you lastnight with your boyfriend/girlfriend.
-- ai bz body tah banar u anii jgn tah ambil kisah tentang diri ku stop tah selama ani nada ku bz body arah mu bahh yg penting ku doakan kau bahagia d sampingnyaaa....

19. Without me, your life wouldnt be complete.
--complete jua ni apa inda completenya bebas jua ku ni akhirnya

20. Why are you doing this to me!?
-- pasal kau sakitkan hati ku dulu so aku balas lah cani apa rasanya ato rasa mu udah tah kan casanova ani malas ku kan go back sama kau ok agatah kau kelilingi bnyk perempuan yg lawa daripada aku ani aku hanya insan biasa yg tak memiliki apa2 yg ada anak ku saja bah udah tah ah malas tah ku ingau lagi ni kan menjawap soalan2 mu ah

No comments: